Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15190
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.contributor.author | Лаврецький, Роман Вікторович | - |
dc.contributor.author | Нагірняк, Михайло Ярославович | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-12T13:41:19Z | - |
dc.date.available | 2024-12-12T13:41:19Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.issn | 3041-1327 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15190 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються питання нерозривного взаємозв’язку духовності і національно-патріотичного виховання у майбутніх соціальних працівників. З цією метою визначено науково-логічний апарат, зокрема поняття «духовність», «національний патріотизм» та ін. Доводиться, що сучасне суспільство України перебуває в екстремальній ситуації (стан неоголошеної «гібридної війни», розв’язаної російським імперіалізмом), потребує фахівців соціальної сфери у яких би гармонійно поєднувалося професійне й особистісне. Втім акцент ставиться на формуванні такої індивідуальної якості як національний патріотизм, головним чинником якого є духовність. Остання характеризу ється як загальнокультурний феномен у становленні і розвитку ментальності українського народу. Окреслюються основні складові національного патріотизму. На основі аналізу наукових джерел, власного педагогічного досвіду авторів, визначаються концептуальні положення про завдання, принципи, умови національно-патріотичного виховання майбутніх соціальних працівників. Крім того, обґрунтовується система методів виховного впливу адміністрації Університету та факультету психології і соціального захисту на здобувачів вищої освіти соціального профілю. Ця система методів тісно пов’язується із формами виховної роботи зі студентами. Серед основних форм виділяємо такі: а) індивідуально-виховна; б) різноманітні форми впливу через можливості громадських організацій; в) організація роботи з розвитку самодіяльної художньої творчості; г) організація уро чистих культурно-масових заходів на честь знаменних дат і подій; д) творчі зустрічі студентства з відомими майстрами культури і мистецтва та ін. Наводиться низка конкретних заходів, які про водяться адміністрацією Університету та факультету, а також професорсько-викладацьким складом та кураторами груп. Водночас розкриваються наслідки негативного впливу кризових суспільних явищ на процес формування духовності та національного патріотизму у майбутніх фахівців соціальної сфери | en_US |
dc.publisher | Публічне управління та соціальна робота. 2024. Том1. С. 43-51 | en_US |
dc.subject | суспільство | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | соціальний працівник | en_US |
dc.subject | професійні якості | en_US |
dc.subject | патріотичне виховання | en_US |
dc.title | Духовність як головний чинник національно-патріотичного виховання особистості майбутнього соціального працівника | en_US |
dc.title.alternative | SPIRITUALITY AS THE MAIN FACTOR OF THE NATIONAL AND PATRIOTIC EDUCATION OF THE PERSONALITY OF THE FUTURE SOCIAL WORKER | en_US |
Appears in Collections: | 2024 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович_Лаврецький_Нагірняк.pdf | 452.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.