Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.contributor.authorЛаврецький, Роман Вікторович-
dc.contributor.authorНагірняк, Михайло Ярославович-
dc.date.accessioned2024-12-12T13:41:19Z-
dc.date.available2024-12-12T13:41:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn3041-1327-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15190-
dc.description.abstractУ статті аналізуються питання нерозривного взаємозв’язку духовності і національно-патріотичного виховання у майбутніх соціальних працівників. З цією метою визначено науково-логічний апарат, зокрема поняття «духовність», «національний патріотизм» та ін. Доводиться, що сучасне суспільство України перебуває в екстремальній ситуації (стан неоголошеної «гібридної війни», розв’язаної російським імперіалізмом), потребує фахівців соціальної сфери у яких би гармонійно поєднувалося професійне й особистісне. Втім акцент ставиться на формуванні такої індивідуальної якості як національний патріотизм, головним чинником якого є духовність. Остання характеризу ється як загальнокультурний феномен у становленні і розвитку ментальності українського народу. Окреслюються основні складові національного патріотизму. На основі аналізу наукових джерел, власного педагогічного досвіду авторів, визначаються концептуальні положення про завдання, принципи, умови національно-патріотичного виховання майбутніх соціальних працівників. Крім того, обґрунтовується система методів виховного впливу адміністрації Університету та факультету психології і соціального захисту на здобувачів вищої освіти соціального профілю. Ця система методів тісно пов’язується із формами виховної роботи зі студентами. Серед основних форм виділяємо такі: а) індивідуально-виховна; б) різноманітні форми впливу через можливості громадських організацій; в) організація роботи з розвитку самодіяльної художньої творчості; г) організація уро чистих культурно-масових заходів на честь знаменних дат і подій; д) творчі зустрічі студентства з відомими майстрами культури і мистецтва та ін. Наводиться низка конкретних заходів, які про водяться адміністрацією Університету та факультету, а також професорсько-викладацьким складом та кураторами груп. Водночас розкриваються наслідки негативного впливу кризових суспільних явищ на процес формування духовності та національного патріотизму у майбутніх фахівців соціальної сфериen_US
dc.publisherПублічне управління та соціальна робота. 2024. Том1. С. 43-51en_US
dc.subjectсуспільствоen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectпрофесійні якостіen_US
dc.subjectпатріотичне вихованняen_US
dc.titleДуховність як головний чинник національно-патріотичного виховання особистості майбутнього соціального працівникаen_US
dc.title.alternativeSPIRITUALITY AS THE MAIN FACTOR OF THE NATIONAL AND PATRIOTIC EDUCATION OF THE PERSONALITY OF THE FUTURE SOCIAL WORKERen_US
Appears in Collections:2024
2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_Лаврецький_Нагірняк.pdf452.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.