Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15216
Title: Consideration of risks in the management of marketing it projects in a changin
Other Titles: Урахування ризиків в управлінні маркетинговими іт-проєктами в умовах змін
Authors: Раделицька, Ірина
Ковальчук, Олег
Keywords: Marketing
Маркетинг
Ризики
ІТ проекти
risk
IT Projects
management
менеджмент
Issue Date: 13-Dec-2024
Publisher: Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Citation: Раделицька Ірина, Ковальчук Олег Consideration of risks in the management of marketing it projects in a changin міжнародна науково-практична конференція з міжнародною участю “Актуальні проблеми пожежної безпеки та запобігання надзвичайним ситуаціям в умовах сьогодення”, ЛДУБЖД, 2024
Abstract: Rapid changes in the technological environment, growing competition and changing consumer needs create significant challenges for the successful implementation of marketing IT projects. Effective risk management in such projects is a key factor in achieving goals and minimizing possible losses.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15216
Appears in Collections:2024..



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.