Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмотр, Ольга-
dc.contributor.authorМечус, Христина-
dc.date.accessioned2024-12-31T11:22:12Z-
dc.date.available2024-12-31T11:22:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМечус Х., Смотр О. (2024). Вплив соціальних мереж на освітній процес: аналіз даних за допомогою бібліотек python: Інформаційна безпека та інформаційні технології: Зб. наук. праць V Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: ЛДУ БЖД, 2024. 572-576 с.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15299-
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню впливу соціальних мереж на освітній процес здобувачів вищої освіти. На основі аналізу з використанням бібліотек Python розроблено рекомендації щодо ефективного застосування соціальних мереж у навчанні. Виявлено позитивний вплив на доступ до ресурсів і співпрацю, а також негативний — через відволікання та дезінформацію. The study focuses on the impact of social media on the educational process of higher education students. Based on the analysis using Python, recommendations were developed for the effective use of social media in education. The study revealed a positive impact on resource accessibility and collaboration, as well as a negative impact due to distractions and misinformation.en_US
dc.publisherЛДУ БЖДen_US
dc.relation.ispartofseries;572-576 с.-
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectacademic performanceen_US
dc.subjectPythonen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectакадемічна успішністьen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.titleВплив соціальних мереж на освітній процес: аналіз даних за допомогою бібліотек pythonen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смотр-Мечус_ЛДУБЖД_ІБІТ 2024.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.