Skip navigation
DSpace logo
  • Home
  • Browse
    • Communities
      & Collections
    • Browse Items by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Language
    • українська
    • English
  • Sign on to:
    • My DSpace
    • Receive email
      updates
    • Edit Profile

  1. LSULS Digital Repository
  2. Навчально-наукові підрозділи / Academic and Research Units
  3. Кафедра інформаційних технологій та систем електронних комунікацій
  4. Смотр Ольга Олексіївна

2025 Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2025-03Автоматизація комунікацій у навчальному закладі: розробка інформаційної системи на основі Python і FastApiСмотр, Ольга; Мигасюк, Роман
2025-03Інтерактивна освітня платформа як інструмент підвищення обізнаності з безпеки життєдіяльностіСмотр, Ольга; Савич, Анастасія
2025-04Deep learning-driven audio steganography for secure state-level communication: challenges and strategic potentialSmotr, O.; Malets, O.-S.
2025Стеганографія та штучний інтелект: спрощення кодування і декодування аудіосигналівСмотр, Ольга; Малець, Остап-Святослав
2025Вплив соціальних та освітніх факторів на успішність здобувачів служби цивільного захисту в умовах сучасних викликів: аналіз на основі бібліотек РythonМечус, Христина; Смотр, Ольга
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 5 of 5

Discover

Author
  • 4 Смотр, Ольга
  • 1 Malets, O.-S.
  • 1 Smotr, O.
  • 1 Малець, Остап-Святослав
  • 1 Мечус, Христина
  • 1 Мигасюк, Роман
  • 1 Савич, Анастасія
Subject
  • 1 API
  • 1 audio content
  • 1 digital transformation
  • 1 digital watermark
  • 1 educational process
  • 1 educational technologies
  • 1 FastAPI
  • 1 life safety
  • 1 PostgreSQL
  • 1 Python
  • . next >
Date issued
  • 5 2025
Has File(s)
  • 5 true
Theme by Logo CINECA

DSpace Software Copyright © 2002-2013  Duraspace - Feedback