Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15601
Title: Цензура як інструмент боротьби з національною ідентичністю: заборонене поетичне кіно
Authors: Конівіцька, Тетяна
Шмега, Максим
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Право. Комунікація. Суспільство. Law. Communication. Society. Das Recht. Die Kommunikation. Die Gesellschaft. Le Droit. La Communication. La Société: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти (українською та іноземними мовами) / за заг. ред. канд. психол. наук, доц. Л.І. Кузьо. Львів: ЛьвДУВС, 2025. 556c.
Citation: 1. Багряний І. «Сад Гетсиманський». Фоліо. 2023. 572 с. 2. Брюховецька Л. І. Арешт, суд, ув'язнення. Юриспруденція в СРСР на службі в КДБ. Кіно-Театр. 2024. № 1. C. 11-14. URL : https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/28130.
Abstract: Обмеження та цензура в українському кінематографі завжди була не лише політичним, а й культурним інструментом, спрямованим на придушення національної ідентичності. Особливо це дотично до феномена «поетичного кіно», який, попри зовнішню аполітичність, став надзвичайно потужним засобом національного самовираження.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15601
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези 04.04.2025_Шмега.pdf897.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.