Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСодома, Р. І.-
dc.contributor.authorКогут, М.В.-
dc.contributor.authorРоманів, В-
dc.date.accessioned2025-05-08T17:45:42Z-
dc.date.available2025-05-08T17:45:42Z-
dc.date.issued2025-05-12-
dc.identifier.citationстаття фаховаen_US
dc.identifier.issn2520-2200-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15892-
dc.language.isouaen_US
dc.publisherЗбірник наукових праць «Проблеми системного підходу в економіці»en_US
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (99);136-143-
dc.titleСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У МАРКЕТИНГУ ЯК ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ КОРПОРАТИВНОГО ТИПУen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових праць «Проблеми системного підходу в економіці»en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КАІ №2(99)2025.pdf6.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.