Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1593
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сірко, Роксолана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-05T14:11:28Z | - |
dc.date.available | 2016-10-05T14:11:28Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.issn | 2219-2654 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1593 | - |
dc.description.abstract | В статті досліджуються проблема особистісчих властивостей майбутніх психологів вищих навчальних закладів системи ДСН С України. Автор презентує результати досліджень основних характерологічних рис та акцептуації характеру майбутніх психлогів впродовж їх навчання у вищому навчальному закладі. Встановлена, що невпевненість в собі, практичність, тривожність, доміпантність, нонконформізм, підозріливість та радикалізм знижують успіхи у професійній діяльності психолога. У той же час високий інтелект, впевненість в сові, комунікабельність, довірливість, нормативність поведінки, творчість призводить до високих результатів у навчанні. Дослідження показує, що високо успішні студенти характеризуються вищими показниками за такими критеріями як: вміння жити теперішнім, креаттність, автономність, саиорозуміїшя, а у низько успішних респондентів вищі показники за спонтанністю. | uk |
dc.publisher | Теоретичні і прикладні проблеми психології. Збірник наукових праць / Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;№2 (37) | - |
dc.subject | особистісні властивості, акцентуації характеру, майбутні психологи. | uk |
dc.title | Особистістні характеристики майбутніх психологів вищих навчальних закладів системи ДСНС України | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сірко Унів Даля 2015. 2-37.pdf | 428.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.