Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1598
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСірко, Роксолана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-10-05T14:24:43Z-
dc.date.available2016-10-05T14:24:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1598-
dc.description.abstractУ статті досліджуються проблема емоційно-вольових якостей майбутніх психологів вищих навчальних закладів системи ДСНС України. Виявлено, що для кожного рівня навчання характерні свої емоційно-вольові якості. Емоційна сфера високо успішних респондентів характеризується особистістю тривожністю, схильністю до дратівливості та більш високою вербальною агресією. У групі низького рівня успішності відмічається більш високі показники по фізичній агресії, почутті провини та підозріливості. Доведено, що в успішних респондентів вищі показники за негативними емоційними станами, такими як: одинокість, безнадія, статевий конфлікт, почуття неприкаяності, розходження між Я-реальним та Я-ідеальним, що виступає поштовхом до саморозвитку. V респондентів групи високого рівня навчання виявлені тенденції до співробітництва та компромісу як виходу з конфліктних ситуацій; у респондента групи низького рівня - уникнення та компроміс. Для високого рівня успішності характерні довірливі стосунки з батьками та демократичний стиль виховання, для низького - неврозогенні стосунки з батьками та авторитарний стиль виховання.uk
dc.publisherМіжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читанняuk
dc.relation.ispartofseries;Додаток З до Вил. 36, Том ІІІ (19)-
dc.subjectемоційно-вольові якості, тривожність, агресивність, майбутні психологи.uk
dc.titleЕмоційно-вольові якості майбутніх психологів вищих навчальних закладів системи ДСНС Україниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сірко Челпаніські читання 2015.pdf431.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.