Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16042
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гонтар, Зоряна | - |
dc.contributor.author | Середюк, Ярослав | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T10:35:21Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T10:35:21Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Суспільство та національні інтереси | en_US |
dc.identifier.issn | 3041-1572Online | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16042 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню ролі інформаційних технологій у навчанні з цивільної безпеки на рівні передвищої освіти. В умовах сучасних викликів, пов'язаних з глобалізацією, технічними новаціями та зростанням загроз для безпеки, важливість ефективної підготовки фахівців у галузі цивільної безпеки стає дедалі очевиднішою. Інформаційні технології відіграють ключову роль у забезпеченні доступу до сучасних знань, розширенні навчальних можливостей та оптимізації процесів підготовки студентів до роботи у складних ситуаціях. У статті розглядаються різні аспекти використання інформаційних технологій у навчанні, такі як онлайн-курси, електронні підручники, симуляції та моделювання, а також інтеграція сучасних цифрових платформ для навчання та аналізу даних. Окрему увагу приділено питанням формування навичок реагування на надзвичайні ситуації, управлінню ризиками та безпеці в умовах цифрових загроз, що вимагають нових підходів у навчанні. Автори досліджують переваги та обмеження використання ІТ в освітньому процесі, зокрема, як технології дозволяють значно покращити доступність і якість освітніх матеріалів, а також забезпечують інтерактивний підхід до навчання, що сприяє більш глибокому засвоєнню знань і розвитку практичнихнавичок у студентів. Особливу увагу приділено використанню віртуальних лабораторій, які дозволяють студентам відпрацьовувати навички реагування на надзвичайні ситуації в безпечному середовищі. Однак, незважаючи на численні переваги, в статті також зазначено виклики, з якими стикаються освітні заклади при впровадженні новітніх технологій, такі як потреба у відповідних матеріально-технічних ресурсах, підготовка викладачів та студентів до роботи з новими цифровими інструментами. У статті будуть запропоновані рекомендації щодо подальшого розвитку інформаційно-технологічної бази в освітніх закладах, що дозволить забезпечити більш ефективну підготовку майбутніх фахівців з цивільної безпеки до сучасних викликів. | en_US |
dc.publisher | РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ З ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ НА РІВНІ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | «Суспільство та національні інтереси» No4(12) 2025 Київ – 2025; | - |
dc.subject | інформаційні технології, цивільна безпека, передвища освіта, навчання, електронні підручники, онлайн-курси, віртуальні лаборато-рії, симуляції, моделювання, надзвичайні ситуації, управління ризиками, підготовка фахівців, освіта 4.0. | en_US |
dc.title | Суспільство та національні інтереси | en_US |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
341-626-PB.pdf | 6.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.