Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гонтар, Зоряна | - |
dc.contributor.author | Середюк, Ярослав | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T11:06:01Z | - |
dc.date.available | 2025-06-10T11:06:01Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.issn | 2786-6025 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16044 | - |
dc.description.abstract | У статті оцінка рівня цифрової компетентності у майбутніх фахівців з цивільної безпеки розглядається важливий етап у процесі підготовки кваліфікованих кадрів, здатних ефективно використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для забезпечення безпеки населення та управління надзвичайними ситуаціями. Стаття присвячена аналізу основних методів та підходів, що застосовуються для оцінки цифрової компетентності студентів у сфері цивільної безпеки, а також розкриттю значення цієї компетентності в умовах сучасних викликів та змін у технологічному середовищі. У статті розглядаються різні підходи до оцінки цифрових навичок, зокрема тестування, анкетування, проектні роботи та інші інстр ументи, які дозволяють не тільки виміряти рівень знань і навичок, а й оцінити здатність студентів до практичного застосування цифрових інструментів у реальних умовах. Підкреслено важливість комплексного підходу, що включає як формальні, так і неформальні методи оцінки, для отримання всебічної картини розвитку цифрових компетенцій у майбутніх фахівців. Окремо обговорюється роль цифрових платформ та інтернет-ресурсів у процесі навчання майбутніх фахівців з цивільної безпеки, а також специфіка використання програмного забезпечення для моделювання надзвичайних ситуацій, аналізу ризиків та розробки планів евакуації. Такі інструменти є важливою частиною підготовки студентів і дозволяють їм ефективно вирішувати складні завдання у сфері цивільної безпеки.Особливу увагу приділено методикам інтеграції цифрових навичок в освітній процес через міждисциплінарний підхід, що дозволяє студентам на практиці застосовувати цифрові інструменти в різних сферах діяльності. Розглянуто роль викладачів у цьому процесі, а також необхідність розвитку No 2(43) навчальних програм, які б відображали сучасні вимоги до рівня цифрової компетентності у сфері цивільної безпеки. У статті ми покажемо рекомендації щодо вдосконалення існуючих методів оцінки цифрових компетенцій та підвищення їх значення в освітніх програмах для підготовки фахівців у галузі цивільної безпеки. | en_US |
dc.publisher | ОЦІНКА РІВНЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ: МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | № 2(43) (2025): Наука і техніка сьогодні; | - |
dc.subject | цифрова компетентність, цивільна безпека, методи оцінки, інформаційно-комунікаційні технології, освітній процес, фахова освіта, підготовка фахівців | en_US |
dc.title | Наука і техніка сьогодні | en_US |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
20599-Текст статті-23721-1-10-20250311.pdf | 326.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.