Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-10-06T08:45:16Z-
dc.date.available2016-10-06T08:45:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1632-
dc.description.abstractВ статті висвітлено актуальні питання інтенсифікації та оптимізації діяльності навчальних закладів, спрямованої на поєднання здобутків вітчизняної та світової наукової думки стосовно оновлення змісту, методів і технологій навчання відповідно до нової, особистісно орієнтованої парадигми освіти. Серед першочергових завдань – дослідження проблем педагогіки і психології праці, неперервної професійної освіти, професійного навчання на виробництві, інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-технічній освіті, зокрема формування інформаційного освітнього середовища, науково обґрунтованого психологічного супроводу навчально-виховного та навчально-виробничого процесів у ПТНЗ, міждисциплінарного та прогностичного підходів до проблем професійної освіти з урахуванням загальносвітових тенденцій.uk
dc.publisherСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. Київ. Вінниця.uk
dc.titleМодернізація професійної освіти України : науково-методичні засадиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
-Ст_Литвин_Руденко_ПТО_Вінниця.pdf379.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.