Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравець, Ігор Петрович-
dc.contributor.authorСтрук, Роман-
dc.date.accessioned2025-11-25T15:04:25Z-
dc.date.available2025-11-25T15:04:25Z-
dc.date.issued2025-10-30-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16837-
dc.description.abstractВійна в Україні спричинила системну кризу у сфері освіти, що вимагала від держави, педагогів і наукової спільноти швидкого переходу до нових форматів навчання. Руйнування освітньої інфраструктури, вимушене переміщення педагогів і учнів, відсутність стабільного доступу до електроенергії та інтернету стали серйозними викликами для забезпечення безперервності освітнього процесу. У цих умовах саме цифровізація стала ключовим інструментом збереження доступності освіти.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherVIІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Гармонізація системи освіти України з європейським освітнім простором: досягнення, виклики та перспективи»en_US
dc.subjectЦифрова трансформація, освітня інфраструктура, компетентності педагогічних працівниківen_US
dc.titleЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теза_Кравець_Струк_2025.docx57.55 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.