Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/1695
Title: ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ФІЛОСОФІЯ І ЇЇ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ
Authors: Васянович, Григорій Петрович
Keywords: феноменологія освіти, педагогічна феноменологія, дескриптивність, редукція, методи пізнання, принципи феноменологічного пізнання
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ ім. М. Драгоманова
Abstract: У статті аналізується сутність і зміст філософії феноменології, з’ясовуються її програмні контексти та мотиви становлення й розвитку. Розкриваються основні постулати та принципи феноменологічної філософії. Досліджується роль і місце феноменологічного методу у розвитку сучасної педагогічної проблематики. Зокрема обґрунтовуються суперечливі аспекти дескриптивної педагогіки, роль рефлексії у самопізнанні особистості, її вчинкової діяльності, окреслюється феноменологічне поле виховання через призму універсальних загальнолюдських характеристик.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1695
Appears in Collections:2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.