Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТАНАСКОВ, Олександр-
dc.contributor.authorІНКУЛЕЦЬ, Денис-
dc.contributor.authorРАЙТА, Діана-
dc.date.accessioned2025-12-01T15:03:20Z-
dc.date.available2025-12-01T15:03:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16983-
dc.description.abstractУ тезі розглянуто проблему гендерної нерівності в контексті розвитку інформаційних технологій. Показано, що цифрове середовище може як посилювати існуючі соціальні бар’єри, так і сприяти їх подоланню. Проаналізовано вплив STEM-освіти, алгоритмічних упереджень та цифрової безпеки на формування рівних можливостей. Окрему увагу приділено ролі етичного впровадження штучного інтелекту та розвитку цифрової грамотності. Зроблено висновок, що інформаційні технології є ключовим інструментом забезпечення гендерної рівності у сучасному суспільстві.en_US
dc.subjectгендерна рівністьen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectалгоритмічні упередженняen_US
dc.subjectцифрова безпекаen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.titleГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ У СВІТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІen_US
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_Tanaskov_1.pdf176.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.