Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/17020
Title: ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІНШОМОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Authors: Іванишин, Наталія Любомирівна
Keywords: майбутні фахівці, заклади вищої освіти, інноваційні технології, надзвичайні ситуації, безпека життєдіяльності, штучний інтелект, можливості, інновації у викладанні.
Issue Date: 1-Jan-2025
Publisher: Перспективи та інновації науки. Серія : Педагогіка.
Abstract: У статті розглядається використання інноваційних техноло гій у підготовці майбутніх фахівців цивільного захисту в умовах глобалізації та кризових ситуацій. Зокрема, акцентується увага на цифрових інструментах, які здатні адаптувати освітній процес до викликів воєнного часу та пандемії для забезпечення безперервного навчального процесу. В умовах швидких змін і високої невизначеності, інноваційні технології стали необхідними для вдосконалення процесу професійної іншомовної підготовки, забезпечуючи ефективну дистанційну взаємодію між викладачами та здобувачами освіти. Особливу увагу приділено ролі технологій дистанційного навчання, таких як платформи Moodle, Google Classroom, а також використанню хмарних технологій, що дозволяють організувати навчання в онлайн-форматі. Крім того, охарактеризовано мобільні додатки для розвитку іншомовних навичок здобувачів, що є важливими для роботи в умовах надзвичайних ситуацій, війни та забезпечення безпеки життєдіяльності. Вивчення іноземної мови в такому контексті набуває нових аспектів, оскільки здобувачі повинні не лише опанувати професійну термінологію, але й бути готовими до роботи в міжнародному середовищі, зокрема під час міжнародних рятувальних операцій або кризових ситуацій. Застосування технологій штучного інтелекту (ШІ) розглядається як важливий крок у модернізації освітнього процесу. ШІ сприяє персоналізації навчання, автоматизації перевірки завдань та збагаченню словникового запасу, що є важливим для підготовки майбутніх фахівців у галузі цивільного захисту. Системи на базі ШІ, такі як ChatGPT, допомагають здобувачам вивчати іноземні мови, зокрема перевіряти та покращувати граматику, вимову та розуміння тексту, необхідного для професійної діяльності. Створення індивідуальних траєкторій навчання з використанням ШІ дозволяє адаптувати навчання до потреб кожного здобувача та підвищити його ефективність. Інтеграція інноваційних технологій у викладання вищої освіти відкриває нові можливості для підготовки фахівців, здатних працювати в умовах надзвичайних ситуацій та воєнного стану. Необхідні знання та навички можуть здобуватись в реальному часі, завдяки доступу до онлайн-курсів і платформ, таких як Coursera та edX
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/17020
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванишин_Перспективи_та_інновації_1_47_2025.pdfстаття1.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.