Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/2393
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартин, Євген Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-15T18:09:35Z | - |
dc.date.available | 2016-10-15T18:09:35Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Вісник ЛДУБЖД. - Львів : ЛДУБЖД,2013. - №7. - С.114-118 | uk |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2393 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто причини виникнення проблем міст, які пов’язані із завантаженням транспортом вулиць. Запропоновано методи проектно-орієнтованого управління щодо мінімізації впливу надлишкової автомобілізації. У транспортному плануванні міст прийнято користуватись схемою функціонального поділу населеного пункту із виділенням сельбищних та виробничих зон та подальшим плануванням транспортних кореспонденцій між окремими районами міста. Згідно із спостереженнями, декотрі сучасні міста знаходяться в процесі зміни величини та місця виробничої функціональної зони. Проаналізовано причини та запропоновано зміни, що повинні бути внесені у транспортні системи. Для транспортних пасажирських перевезень зміна величин таких параметрів, як напрям та час викликає необхідність перегляду характеристик маршрутних перевезень чи перегляд заміни виду транспорту на більш швидкісний, економічний та екологічний. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вісник ЛДУБЖД. - Львів : ЛДУБЖД | uk |
dc.relation.ispartofseries | 7; | - |
dc.subject | пасажирські перевезення, функціональна зона, місто, транспортне планування | uk |
dc.title | Управління проектом розвитку транспортної мережі міста при транс-формації виробничих зон | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Оленюк_Мартин+.pdf | 390.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.