Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/2443
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Придатко, Олександр Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-17T07:40:44Z | - |
dc.date.available | 2016-10-17T07:40:44Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Придатко О. В. Освітні проекти та програми як об’єкт проектного менеджменту / О. В. Придатко // Управління розвитком складних систем : Зб. наук. праць. К. : КНУБА, 2015. - №24. – С.42-48. | uk |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2443 | - |
dc.description.abstract | З метою коректного застосування методів проектного менеджменту в освітній галузі, вірного вибору методів управління окремими процесами освітніх проектів необхідно мати чітку уяву про їх ознаки, характеристики, класифікаційні особливості тощо. Для досягнення поставленого завдання в статті висвітлено особливості освітніх проектів та програм, окреслено їх чіткі ознаки, а також визначено класифікаційні характеристики. На підставі проведеної роботи уточнено означення освітнього проекту та освітньої програми. Крім того, шляхом систематизації класифікаційних характеристик одержано чітке уявлення про різновид освітніх проектів. Одержані в роботі результати доповнюють методологічний базис управління проектами та підвищують ефективність застосування проектного менеджменту в освітній галузі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Управління розвитком складних систем : Зб. наук. праць. К. : КНУБА | uk |
dc.relation.ispartofseries | 24; | - |
dc.subject | освітній проект; програма освітніх проектів | uk |
dc.title | Освітні проекти та програми як об’єкт проектного менеджменту | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Придатко О.В._№24_напрямок№1.pdf | 429.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.