Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/2444
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Придатко, Олександр Володимирович | - |
dc.contributor.author | Паснак, Ыван Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-17T08:00:57Z | - |
dc.date.available | 2016-10-17T08:00:57Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Придатко О.В. Застосування методів регресійного аналізу для прогнозування аварійності на регульованих перехрестях міста Львів / О. В. Придатко, І. В. Паснак, М. В. Гречка // Науковий вісник НЛТУ України: Зб.наук.-тех. праць. Львів: РВВ НЛТУУ, 2015. – №25.9. – С.239-246. | uk |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2444 | - |
dc.description.abstract | В статті обґрунтовані основні вихідні параметри для прогнозування аварійності на регульованих перехрестях та встановлено величину їх граничних значень. Одержано математичну модель прогнозування показника аварійності перехресть за прикладом міста Львів, яка враховує параметри інтенсивності та пропускної здатності. Регресійне співвідношення представлено у вигляді логарифмічної та лінійної функцій відгуку з метою перевірки достовірності прогнозованих результатів. Доведено висунуту гіпотезу щодо можливості застосування методів регресійного аналізу з метою прогнозування аварійності на регульованих перехрестях різних категорій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Науковий вісник НЛТУ України: Зб.наук.-тех. праць. Львів: РВВ НЛТУУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | 25.9; | - |
dc.subject | прогнозування аварійності, регресійний аналіз, регульоване перехрестя | uk |
dc.title | Застосування методів регресійного аналізу для прогнозування аварійності на регульованих перехрестях міста Львів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гречка_стаття.pdf | 484.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.