Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/2562
Title: | Моделі та методи управління програмою освітніх проектів підготовки рятувальників |
Authors: | Придатко, Олександр Володимирович |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук. Спеціальність 05.13.22 – управління проектами та програмами |
Abstract: | Розроблено моделі та методи планування якості і ресурсів проектів підготовки рятувальників на стадії формування освітньої програми з метою підвищення ефективності управління в умовах обмежених ресурсів. Науковими результатами дослідження є: метод формування програми освітніх проектів підготовки рятувальників, який уможливлює контроль очікуваної якості проекту та кількості необхідних ресурсів; концептуальна модель мультипроектного середовища в системі підготовки рятувальників, що враховує динамічні чинники впливу на якість продукту освітнього проекту; удосконалений метод обчислення індексу компетенції користувачів освітніх проектів, який включає параметри знань, умінь та досвіду; удосконалена модель сумісної оцінки якості та витратності освітніх проектів, що враховує критерії ефективно-вартісного аналізу; уточнена термінологічна база стосовно означень продукту освітнього проекту, якості продукту освітнього проекту та ефективно-вартісного аналізу, що доповнює методологічний базис управління освітніми проектами та програмами. Результати роботи реалізовано у вигляді механізму формування освітньої програми, який використовується з метою ефективного планування програм освітніх проектів підготовки рятувальників в навчальних закладах Державної служби України з надзвичайних ситуацій та Головній школі пожежної служби Республіки Польща. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2562 |
Appears in Collections: | 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
aref_на диск в ДАК.pdf | 297.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.