Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапітан, Наталія Олегівна-
dc.date.accessioned2016-11-25T14:16:28Z-
dc.date.available2016-11-25T14:16:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3080-
dc.descriptionРозглядається проблема формування моральної культури шляхом позитивного оціню- вання діяльності студентів. Пропонується тактика словесної позитивної оцінки для стимулю- вання та вдосконалення особистості. Подано класифікацію позитивних словесних оцінок, їх вербалізацію. Аналізується похвала як один із способів передати експресивно-емоційні вра- ження та викликати в адресата позитивний емоційний стан. Розглядаються особливості фун- кціонування компліментів у маніпулятивному дискурсі в процесі навчання у вищій школі. Також окреслено основні завдання процесу виховання моральної культури студентів у ВНЗ.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльностіuk
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectморальна культура, позитивнооцінна лексика, маніпулятивність, фор- мування, компліментuk
dc.titleВПЛИВ СЛОВЕСНОЇ ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ НА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vplyv.pdf319.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.