Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3127
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сірко, Роксолана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-22T09:22:01Z | - |
dc.date.available | 2016-12-22T09:22:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | 2308-1996 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3127 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена методологічним підходам до психокорекції особистості під час професійної діяльності у екстремальних умовах. Запропоноване теоретичне обгрунтування психокорекційного процесу для представників ризиконебезпечних професій. Визначено поняття феномену «психокорекції». Розглядаються концептуальні підходи, такі як: психодинамічний. психодраматичний. інтегративний. Аналізуються компоненти структури психокорекції. Виділені основні цілі психокорекції та визначені методологічні та організаційні принципи проведення психокорекційної роботи. В статті також розглядаються методи психокорекційного процесу. Вивчаються функції, такі як: діагностична, розвивальна. навчальна, регу лятивна, терапевтична, реадаптаційна. ресоціалізації. Описуються основні види психокорекції та дасться їх класифікація. Стаття також показує головні напрями психокорекції особистості під час професійної діяльності в екстремальних умовах, їх місці і роль в психологічній науці і практиці. | uk |
dc.publisher | Science and Education a New Dimension. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Pedagogy and Psychology;IV (38), Issue: 77 | - |
dc.subject | психокорекція, професійна діяльність в екстремальних умовах, псшокорекційні тренінги | uk |
dc.title | Методологічні підходи до психокорекції особистості під час професійної діяльності в екстремальних умовах | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сірко стаття Будапешт 2016.pdf | 3.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.