Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3362
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T09:03:39Z | - |
dc.date.available | 2017-01-27T09:03:39Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3362 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлені основні теоретичні положення авторської методики реалізації умов розвитку педагогічної майстерності викладачів спеціальних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) у процесі підвищення кваліфікації. Передумовою її розроблення є факт, що більшість викладачів спецдисциплін професійно-технічних ПТНЗ різного профілю мають досвід роботи за професією, проте не мають педагогічної освіти. Якісне ж оновлення професійної підготовки в системі профтехосві-ти вимагає від педагогічних працівників поєднання фундаментальних професійних знань із педагогічними, творчим підходом до розвитку конкретних освітніх проблем, упровадження інноваційних технологій. Пропонована методика дозволяє забезпечити розвиток педагогічної майстерності викладачів спецдисциплін у процесі підвищення кваліфікації. | uk |
dc.publisher | Естетика і етика педагогічної дії : збірник наукових праць. | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 14 | - |
dc.subject | педагогічна майстерність, професійно-технічні навчальні заклади, викладачі спеціальних дисциплін, підвищення кваліфікації | uk |
dc.title | Розвиток педагогічної майстерності викладачів спеціальних дисциплін у процесі підвищення кваліфікації | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття Руденко, Оверко_Полтава.pdf | 415.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.