Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-01-27T09:03:39Z-
dc.date.available2017-01-27T09:03:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3362-
dc.description.abstractУ статті висвітлені основні теоретичні положення авторської методики реалізації умов розвитку педагогічної майстерності викладачів спеціальних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) у процесі підвищення кваліфікації. Передумовою її розроблення є факт, що більшість викладачів спецдисциплін професійно-технічних ПТНЗ різного профілю мають досвід роботи за професією, проте не мають педагогічної освіти. Якісне ж оновлення професійної підготовки в системі профтехосві-ти вимагає від педагогічних працівників поєднання фундаментальних професійних знань із педагогічними, творчим підходом до розвитку конкретних освітніх проблем, упровадження інноваційних технологій. Пропонована методика дозволяє забезпечити розвиток педагогічної майстерності викладачів спецдисциплін у процесі підвищення кваліфікації.uk
dc.publisherЕстетика і етика педагогічної дії : збірник наукових праць.uk
dc.relation.ispartofseries;Випуск 14-
dc.subjectпедагогічна майстерність, професійно-технічні навчальні заклади, викладачі спеціальних дисциплін, підвищення кваліфікаціїuk
dc.titleРозвиток педагогічної майстерності викладачів спеціальних дисциплін у процесі підвищення кваліфікаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Руденко, Оверко_Полтава.pdf415.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.