Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3365
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-01-27T09:11:22Z-
dc.date.available2017-01-27T09:11:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3365-
dc.description.abstractПрофесійно-адаптивний компонент комунікативної культури фахівців сфери обслуговування передбачає активізацію їхніх здібностей і вироблення умінь моделювати комунікативний процес у професійній сфері, прогнозувати реакції партнера, розрізняти конгруентність вербальної та невербальної мови співбесідника, розпізнавати його емоційний стан, наміри і мотиви поведінки, орієнтуватися у нестандартних комунікативних ситуаціях. Усе це є підґрунтям для реалізації та поліпшення стосунків з іншими людьми, які позитивно впливатимуть на процес адаптації до нових умов професійної діяльності.uk
dc.publisherПроблеми сучасної філології : лінгвістика, літературознавство, лінгводидактика : зб. наук. праць, присв. 25-річчю кафедри філологічних дисциплін. — Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленкаuk
dc.relation.ispartofseries;Випуск 9-
dc.titleПрофесійно-адаптивний компонент комунікативної культури фахівців сфери обслуговуванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Полтава_кфдпн.pdf262.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.