Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицанюк, Віта Василівна-
dc.date.accessioned2017-01-27T13:49:02Z-
dc.date.available2017-01-27T13:49:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3382-
dc.description.abstractРозкрито зміст поняття «наставництво» та принципи його реалізації в соціальній роботі. Охарактеризовано напрями роботи наставників з дітьми-сиротами. Значну увагу при викладі основного матеріалу статті зосереджено розкриттю компетентностей наставника. Проаналізовано у чому заключається зміст таких компетентностей наставника як життєва, професійна, соціальна, комунікативна та культурна компетентність. Зроблено висновки, що тільки збалансоване володіння наставником кожною з компетентностей забезпечує якість і тривалість стосунків у парі. Окреслено переваги та недоліки впровадження офіційного інституту наставництва в Україні. Обгрунтовано, що наставництво є оптимальною формою підготовки дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування до самостійного життя в період деінституціалізаціїuk
dc.publisherСоціальна робота в Україні: теорія і практика. – № 3-4, 2016.uk
dc.subjectдитина-сирота, наставництво, наставник, деінституціалізація, життєва компетентність, професійна компетентність, соціальна компетентність, комунікативна компетентність, культурна компетентністьuk
dc.titleНАСТАВНИЦТВО ЯК ФОРМА ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ-СИРІТ ДО САМОСТІЙНОГО ЖИТТЯuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соц робота 3-4, 2016_21.02.2017-44-51.pdf365.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.