Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3382
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицанюк, Віта Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T13:49:02Z | - |
dc.date.available | 2017-01-27T13:49:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3382 | - |
dc.description.abstract | Розкрито зміст поняття «наставництво» та принципи його реалізації в соціальній роботі. Охарактеризовано напрями роботи наставників з дітьми-сиротами. Значну увагу при викладі основного матеріалу статті зосереджено розкриттю компетентностей наставника. Проаналізовано у чому заключається зміст таких компетентностей наставника як життєва, професійна, соціальна, комунікативна та культурна компетентність. Зроблено висновки, що тільки збалансоване володіння наставником кожною з компетентностей забезпечує якість і тривалість стосунків у парі. Окреслено переваги та недоліки впровадження офіційного інституту наставництва в Україні. Обгрунтовано, що наставництво є оптимальною формою підготовки дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування до самостійного життя в період деінституціалізації | uk |
dc.publisher | Соціальна робота в Україні: теорія і практика. – № 3-4, 2016. | uk |
dc.subject | дитина-сирота, наставництво, наставник, деінституціалізація, життєва компетентність, професійна компетентність, соціальна компетентність, комунікативна компетентність, культурна компетентність | uk |
dc.title | НАСТАВНИЦТВО ЯК ФОРМА ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ-СИРІТ ДО САМОСТІЙНОГО ЖИТТЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Соц робота 3-4, 2016_21.02.2017-44-51.pdf | 365.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.