Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапітан, Наталія Олегівна-
dc.date.accessioned2017-01-30T10:56:27Z-
dc.date.available2017-01-30T10:56:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3422-
dc.description.abstractРозглядається проблема формування моральної культури шляхом позитивного оцінювання діяльності студентів. Пропонується тактика словесної позитивної оцінки для стимулювання та вдосконалення особистості. Подано класифікацію позитивних словесних оцінок, їх вербалізацію. Аналізується похвала як один із способів передати експресивно-емоційні враження та викликати в адресата позитивний емоційний стан. Розглядаються особливості функціонування компліментів у маніпулятивному дискурсі в процесі навчання у вищій школі. Також окреслено основні завдання процесу виховання моральної культури студентів у ВНЗ.uk
dc.publisherВісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльностuk
dc.subjectморальна культура, позитивнооцінна лексика, маніпулятивність, фор- мування, компліментuk
dc.titleВПЛИВ СЛОВЕСНОЇ ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ НА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vplyv.pdfОсновна стаття319.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.