Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3439
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лабач, Марта Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-30T12:05:19Z | - |
dc.date.available | 2017-01-30T12:05:19Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3439 | - |
dc.description | Стаття містить аналіз актуальних проблем, пов’язаних із лінгвокультурною акомода- цією в навчальному середовищі, сформованому за участі та під впливом носіїв різних мов. Здійснена спроба дослідити комунікативні обставини та ситуації, рівень лінгвокультурної компетенції та мовної свідомості курсантів і студентів Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Наведено висновки за результатами опитування курсантів і студентів навчального закладу, які виявляють рівень цієї свідомості, що впливає на комунікативну поведінку молодих людей в різних ситуаціях. З’ясовано деякі когнітивні, соціальні та психологічні причини виникнення комунікативних бар’єрів і зроблено висновок про те, що головною причиною труднощів, непорозумінь, а подекуди й конфліктів, є аморфність національної свідомості молоді, викривлене уявлення про весь спектр функцій мови в житті людини, брак чітких орієнтирів щодо мовної політики на державному рівні тощо. Йдеться про окремі перспективи щодо покращення ситуації в опануванні курсантами та студентами комунікативних і лінгвокультурних норм. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 14 | - |
dc.subject | лінгвокультурна акомодація, комунікативна поведінка, комунікатив- ний бар’єр, лінгвокультурна компетенція, мовна свідомість, лінгвокультурна норма, міжосо- бистісне спілкування | uk |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ ЛІНГВОКУЛЬТУРНОЇ АКОМОДАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2016 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.