Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦюприк, Андрій Ярославович-
dc.date.accessioned2017-11-02T09:26:40Z-
dc.date.available2017-11-02T09:26:40Z-
dc.date.issued2017-10-19-
dc.identifier.issn2411-4685-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3960-
dc.description.abstractУ статті викладено парадигмальні напрями розвитку освіти, які історично реалізувалися і продовжують втілюватися у вітчизняній психолого-педагогічній науці та практиці: академічний, професійно орієнтований, професійно-технологічний і гуманітарний. Здійснено аналіз розвитку самостійної діяльності студентів ВНЗ України другої половини ХХ - початку ХХІ ст. у контексті зміни освітніх парадигм. Виокремлено етапи самостійної діяльності студентів ВНЗ, які поділено на три основні та два допоміжні. У межах цих етапів відслідковується відповідність самостійної діяльності студентів тенденціям розвитку української педагогіки кінця ХХ - початку ХХІ ст.uk
dc.publisherІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 5. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г. Ничкало. - Львів: ЛДУ БЖДuk
dc.subjectосвітні парадигми, технології самостійної діяльності студентів, етапи розвитку самостійної діяльності.uk
dc.titleЕтапи розвитку самостійної діяльності студентів ВНЗ України кінця ХХ - початку ХХІ ст.uk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.