Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3960
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цюприк, Андрій Ярославович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-02T09:26:40Z | - |
dc.date.available | 2017-11-02T09:26:40Z | - |
dc.date.issued | 2017-10-19 | - |
dc.identifier.issn | 2411-4685 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3960 | - |
dc.description.abstract | У статті викладено парадигмальні напрями розвитку освіти, які історично реалізувалися і продовжують втілюватися у вітчизняній психолого-педагогічній науці та практиці: академічний, професійно орієнтований, професійно-технологічний і гуманітарний. Здійснено аналіз розвитку самостійної діяльності студентів ВНЗ України другої половини ХХ - початку ХХІ ст. у контексті зміни освітніх парадигм. Виокремлено етапи самостійної діяльності студентів ВНЗ, які поділено на три основні та два допоміжні. У межах цих етапів відслідковується відповідність самостійної діяльності студентів тенденціям розвитку української педагогіки кінця ХХ - початку ХХІ ст. | uk |
dc.publisher | Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 5. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г. Ничкало. - Львів: ЛДУ БЖД | uk |
dc.subject | освітні парадигми, технології самостійної діяльності студентів, етапи розвитку самостійної діяльності. | uk |
dc.title | Етапи розвитку самостійної діяльності студентів ВНЗ України кінця ХХ - початку ХХІ ст. | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Цюприк Інформ. ком. технології конференція ЛДУБЖД 10.2017.pdf | 256.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.