Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/3968
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСірко, Роксолана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-02T09:44:22Z-
dc.date.available2017-11-02T09:44:22Z-
dc.date.issued2017-10-19-
dc.identifier.issn2411-4685-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3968-
dc.description.abstractУ статті досліджуються проблеми професійної підготовки спеціалістів із практичної психології у спеціалізованих навчальних закладах. Аналізується рівень підготовленості випускника. Описуються критерії рівня підготовленості, такі як: діяльнісно-операційний, особистісно-мотиваційний, змістовно-інформативний. Наводяться результати емпіричних досліджень.uk
dc.publisherІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 5. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г. Ничкало. - Львів: ЛДУ БЖДuk
dc.subjectрівень підготовленості, навчальні дисципліни, екстремальна психологія, професійно-екстремальна підготовка.uk
dc.titleОцінка рівня підготовленості психологів у вищих навчальних закладах до діяльності в особливих умовахuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.