Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4255
Title: Деякі аспекти застосування прикладних математичних пакетів MATHCAD та MAPLE на заняттях з вищої математики.
Authors: Карабин, Оксана Олександрівна
Чмир, Оксана Юріївна
Кусій, Мирослава Ігорівна
Keywords: iнформацiйно-комунiкацiйнi технологiї
математичні пакети
символьнi обчислен­ня
середовище вiзуального програмування
Issue Date: 2017
Publisher: Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Abstract: Розглянуто деякi аспекги застосування прикладних математичних пакетiв MathCAD та Maple в процесi викладання вищої математики. Особливу увагу звернено на те, що використання прикладних математичних пакетiв на заняттях з вищої математики є ефективним тiльки в тому випадку, коли студенти на належному рi­внi оволодiли технiкою вирiшення задач. На окремих прикладах проiлюстровано можливостi кожного з паке­тiв, показано переваги та недолiки кожного з них. Використання iнформацiйних технологiй у навчальному процесі значно пожвавлює його, робить бiльш ефективним, збiльшує обсяг засвоєння iнформацii.
Description: Використання сучасних iнформацiйних технологiй на заняттях з вищої ма­тематики є необхiдною умовою пiдвищення ефективностi навчального процесу, збiльшення обсягу iнформацiї, яку надає викладач студентськiй аудиторiї. Вибiр того чи iншого програ­много пакету лежить на викладачевi, на його баченнi вирiшення вибраної задачi та здiбнос­тей слухацької аудиторiї. Як показує досвiд, досить ефективним є використання програмних продуктiв для виконання розрахункових та iндивiдуальних завдань. Але слiд наголосити на тому, що якими б зручними та простими не були математичнi пакети, вирiшення складнiших задач вимагає фундаментальних знань з вищої математики, розумiння тонкощiв та нюансiв, якi неможливо закласти в програмнi продукти.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4255
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теза_Львів_4_2017.pdfстаття10.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.