Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПридатко, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorPasnak, Ivan-
dc.date.accessioned2017-12-13T08:10:41Z-
dc.date.available2017-12-13T08:10:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPrydatko O. V. Investigation of the processes of the information technologies integration into the training of specialists at mine rescue departments // O. V. Prydatko, I. V. Pasnak // Scientific Bulletin of National mining university: Scientific works. Dnipro : National Mining University, 2017. – №1 (157) – p. 108-113.uk
dc.identifier.issn2071-2227-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4319-
dc.description.abstractМета: Дослідження закономірностей зміни якості освітніх процесів у результаті запровадження інноваційних ІТ-технологій для практичної підготовки майбутніх фахівців рятувальної сфери. Методика:Експериментальні дослідження проводились на основі методу повнофакторного експерименту. Оброблення результатів проведено з використанням методів математичної статистики та регресійного аналізу. Результати:Одержані моделі визначення впливу запроваджених ІТ-освітніх технологій на якісь підготовки рятувальників за умови різних обсягів застосування та поєднання із класичними методами навчання. З допомогою одержаних моделей доведено гарантовану ефективність комбінованого методу практичної підготовки рятувальників заснованого на сумісному використанні інноваційних та класичних технологій. Наукова новизна:Вперше одержано моделі, які враховують співвідношення параметрів кількості практичних відпрацювань визначеної вправи з залученням ІТ-технологій і реального устатковання, а також інтелектуального потенціалу студента та уможливлюють визначення ефективності інтеграційних процесів ІТ-технологій в систему практичної підготовки фахівців рятувальної сфери. Практична значимість:Одержані в роботі моделі надають можливість визначати ефективність розроблених інформаційних технологій підготовки рятувальників в процесі їх інтеграції у досліджуване освітнє середовище та є першим кроком у розроблені комплексного алгоритму інтелектуальної підтримки прийняття рішень під час реалізації інтеграційних процесів запровадження будь-яких ІТ-технологій для підготовки майбутніх фахівців рятувальних підрозділів. Результати роботи впроваджені в навчальний процес Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, мережі навчальних пунктів навчально-методичних центрів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності та Головної школи пожежної служби Республіки Польща (м. Варшава). Розроблені інформаційні технології увійшли у вигляді електронних додатків до трьох спеціалізованих навчальних видань, одне з яких одержало рекомендацію Міністерства освіти і науки України.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherScientific Bulletin of National mining university: Scientific works. Dnipro : National Mining University, 2017. – №1 (157) – p. 108-113.uk
dc.relation.ispartofseries1(157);108-113-
dc.subjectinformation technology, integration processes, rescuer, traininguk
dc.subjectінформаційні технології, інтеграційні процеси, підготовка рятувальникаuk
dc.titleInvestigation of the processes of the information technologies integration into the training of specialists at mine rescue departmentsuk
dc.title.alternativeДослідження інтеграційних процесів запровадження іт-технологій підготовки фахівців гірничорятувальних підрозділівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_2017_Prydatko(2).pdf297.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.