Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4367
Title: | Комп’ютерна гра. Інструменти і методологія створення комп’ютерних ігор. |
Authors: | Тарапата, Надія Семьонова, Марія Смотр, Ольга Олексіївна |
Keywords: | комп’ютерна гра мови програмування 3D моделі computer game engine of game 3D model |
Issue Date: | Nov-2017 |
Publisher: | ЛДУ БЖД |
Abstract: | Висвітлено процес створення комп’ютерних ігор. Розглянуто та проаналізовано існуючий на сьогодні інструментарій для розробки комп’ютерних ігор. Окреслено основні етапи створення комп’ютерних ігор. The article is devoted to highlighting the process of computer games creation. The existing toolkit for the development of videogames is considered and analyzed. The basic stages of computer games creation are outlined. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4367 |
Appears in Collections: | До 2019 року |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tezy_zahyst_inform_2017.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.