Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4469
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦюприк, Андрій Ярославович-
dc.date.accessioned2018-01-03T07:12:32Z-
dc.date.available2018-01-03T07:12:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4469-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано доцільність використання креативно-особистісного підходу до самостійної діяльності студентів ВНЗ. Засвідчено, що організація активного формування творчого мислення постає як умова успішної інтеграції за змістом і методами навчання, а найважливішою метою навчального процесу є навчання мисленню, перехід до усвідомленого оволодіння і володіння розумовими операціями й прийомами.uk
dc.publisherПедагогічний альманах: збірник наукових праць / редкол. В.В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Хесонська академія неперервної освіти»uk
dc.relation.ispartofseries;33-
dc.subjectкреативно-особистісний підхід, самостійна діяльність студентів, творча самостійність, творче мисленняuk
dc.titleКреативно-особиснісний підхід до самостійної діяльності студентів вищих навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цюприк стаття херсон 2017.pdf521.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.