Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4471
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦюприк, Андрій Ярославович-
dc.date.accessioned2018-01-03T07:24:56Z-
dc.date.available2018-01-03T07:24:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4471-
dc.description.abstractУ статті викладено парадигмальні напрями розвитку освіти, що історично реалізувалися й продовжують втілюватися в українській психолого-педагогічній науці та практиці: академічний, професійно орієнтований, професійно-технологічний і гуманітарний.uk
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наукових праць / [редкол.:Т.І. Сущенко (голов. Ред.) та ін.]. – Запоріжжяuk
dc.relation.ispartofseries;випуск 51 (104)-
dc.subjectосвітні парадигми, самостійна діяльність, функції самостійної діяльності студентівuk
dc.titleПровідні функції самостійної діяльності студентів ВНЗ у контексті зміни освітніх парадигмuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цюприк стаття запоріжжя 2016.pdf365.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.