Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Василь Васильович-
dc.date.accessioned2018-01-16T08:09:38Z-
dc.date.available2018-01-16T08:09:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМартин Є. В., Ренкас А. Г., Попович В. В., Придатко О. В. 3D-інтерактивні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи / Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : Зб. наук. праць. – Львів: ЛДУБЖД, 2017. – №5. – С.260-263.uk
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4533-
dc.description.abstractОписано особливості застосування розроблених 3D-інтерактивних технологій навчання як за груповою моделлю так і в процесі індивідуальної підготовки із можливістю віддаленого доступу. Зазначено основні досягнення в області розроблення освітніх 3D-інтерактивних технологій для навчання студентів безпеко-орієнтованих спеціальностей в Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності. Окреслено основні перспективи та проблеми подальшого розвитку зазначеного напряму. Виділено гостру проблему ліміту часового ресурсу для створення 3D-інтерактивних технологій навчання.uk
dc.publisherІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : Зб. наук. праць. – Львів: ЛДУБЖД, 2017. – №5. – С.260-263.uk
dc.subject3D-інтерактивні технологіїuk
dc.title3D-інтерактивні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективиuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Renkas_Prydatko.pdfстаття390.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.