Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4632
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козяр, Михайло Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-16T10:41:32Z | - |
dc.date.available | 2018-03-16T10:41:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4632 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню провідних підходів до феномена готовності, зокрема готовності фахівців цивільного захисту до професійної діяльності. Виявлено, що проблема соціально-психологічного впливу екстремальної ситуації на фахівців цивільного захисту, які надають допомогу в особливих умовах, залишається малодослідженою. Охарактеризовано основні структурні компоненти досліджуваного поняття, подано їх узагальнену характеристику. Проведено огляд наукових публікацій, присвячених тематиці дослідження феномена екстремальної ситуації в міждисциплінарному проблемному полі, що включає вивчення психологічних параметрів професійної діяльності в екстремальних умовах. Суспільство потребує фахівця, який володіє системою професійних знань і вмінь, вміє підтримувати рівень психологічної та фахової підготовки, знайомий із новітніми досягненнями в галузі на національному та світовому рівнях, прагне до постійного саморозвитку та самовдосконалення, тобто цілком готовий до професійної діяльності. | uk |
dc.publisher | Педагогіка і психологія професійної освіти : науково- методичний журнал. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Психопедагогіки безпеки людини;№1 | - |
dc.subject | екстремальна ситуація, формування готовності, фа- хівці цивільного захисту, професійна готовність. | uk |
dc.title | Теоретичні засади формування готовності фахівців цивільного захисту до діяльності в екстремальних ситуаціях | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
+Ст_Козяр_М_Литвин_А_ПППО_17_1.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.