Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдович, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-06-12T11:25:47Z-
dc.date.available2018-06-12T11:25:47Z-
dc.date.issued2018-04-25-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4779-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність і роль естетизації навчального середовища як одна з умов удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців. Навчальне середовище як штучно побудована система, структура і складові якої сприяють досягненню цілей навчально-виховного процесу, потребує естетизації. Естетизація повинна охоплювати всі сфери діяльності особистості: навчання, працю, побут, відпочинок. Головне завдання - залучити студентів до активної діяльності щодо створення і збереження краси. Важливими в естетизації навчання і виховання є не лише дисципліни гуманітарного циклу, але й інші загальноосвітні та фахові предмети, а також позанавчальна діяльність, процеси самовдосконалення, самоактуалізації особистості.uk
dc.publisherЗбірник тез всеукраїнської науково-практичної конференції «Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності»uk
dc.subjectестетизація, естетичне виховання, естетичний розвиток особистості, навчальне середовище, професійна підготовка, навчально-виховний процес.uk
dc.titleЕстетизація навчально-виховного середовища як одна з умов удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівцівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вдович конференція Кривий Ріг І том.pdf212.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.