Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4782
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-06-12T11:45:59Z-
dc.date.available2018-06-12T11:45:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4782-
dc.description.abstractЗміни, пов'язані з процесами інформатизації й технологізації життєвого простору, призводять до нового розуміння світу і вибудовування власних перспектив професійної самореалізації. Значну роль у формуванні прагнення особистості до саморозвитку й самореалізації в інформаційному суспільстві відіграє самоосвіта. У статті висвітлено педагогічний потенціал і найбільш ефективні види самостійного навчання й саморозвитку майбутніх фахівців соціального захисту за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.uk
dc.publisherСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми/ збірник наукових праць. - Київ - Вінниця.uk
dc.subjectмайбутні фахівці соціального захисту, інформаційне суспільство, інформаційно-комунікаційні технології, самоосвіта, саморозвитокuk
dc.titleСамоосвіта і саморозвиток майбутніх фахівців соціального захисту в інформаційному суспільствіріuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
руденко Вінниця_збірник №49 стаття.pdf8.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.