Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/4895
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагірняк, Михайло Ярославович-
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.date.accessioned2018-10-29T14:49:26Z-
dc.date.available2018-10-29T14:49:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2078-7782-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4895-
dc.description.abstractУ статті аналізується творча діяльність академіка Івана Зязюна в руслі філософсько-педагогічної проблематики. Увага зосереджується на дослідженні таких провідних ідей вченого: феномен людини і її діяльність; взаємозв’язок культури і освіти; морально-естетична парадигма діяльності вчителя; філософія педагогічної майстерності; процеси технологізації освіти; майбутнє професійної педагогіки. Ав-тором доведено, що всі ці питання науковець вивчав на засадах філософсько-педагогічної антропології, екзистенціалізму, герменевтики і феноменології і був спра-вжнім лідером у їх розробці і впровадженні у навчально-виховний процес системи освіти України. Формування духовно-моральних цінностей особистості учителя вче-ним пов’язується із його реальною свободою, можливостями самореалізації. Отже, всупереч зовнішнім обставинам людина має виявити свій власний проект.uk
dc.publisherТеорія і практика управління соціальними системами. - 2018. - № 1. - С. 125-135uk
dc.subjectпедагогічна наукаuk
dc.subjectфеномен людиниuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectтехнологізація освітиuk
dc.subjectпедагогіка майбутньогоuk
dc.titleЛІДЕР ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ – АКАДЕМІК ІВАН ЗЯЗЮНuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_Нагірняк.pdf451.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.