Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/5058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКульчицька, Марина-
dc.date.accessioned2018-11-01T20:56:01Z-
dc.date.available2018-11-01T20:56:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУ статті розглянуто проблему кордоцентризму художнього світу романів В. Барки «Рай» та «Жовтий князь». Окреслено художню реалізацію релігійного, внутрішньо-антропоцентричного, ірраціонально-гносеологічного смислових аспектів філософії серця в контексті авторського осмислення тоталітарної дійсності. Зазначено, що образ серця у В. Барки – своєрідний духовний код, який допомагає відтворити жах та безвихідне становище людини в радянському суспільствіuk
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5058-
dc.publisherСхіднослов’янська філологія. – Літературознавство. Вип. 24. Частина 2. / Горлівський ін.-т іноземних мов; Донецький нац. ун-т. Редкол.: С.О. Кочетова та інш. – Горлівка: Видавництво ГІІМ ДВНЗ «ДДПУ», 2014. – С. 187-195.uk
dc.subjectКордоцентризм, серце, домінанта, аспект, код, християнський світогляд, буття, тоталітарна дійсність, абсурд, трагізм, роман.uk
dc.titleХристиянська світоглядна парадигма антитоталітарних романів В.Барки: образ серця.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.