Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316
Title: Гуманістична спрямованість естетичного виховання В. О. Сухомлинського
Authors: Вдович, Світлана Михайлівна
Keywords: В.О. Сухомлинський, естетичне виховання, самовиховання, учень, особистість, гуманістичний, мистецтво, краса.
Issue Date: 2018
Publisher: Львівське крайове товариство "Рідна школа"
Citation: Вдович С. М. Гуманістична спрямованість естетичного виховання В. О. Сухомлинського // Василь Сухомлинський [Текст]: наук. праці / упоряд та наук. ред. П. Сікорський, Д. Герцюк. – Львів: Бадікова Н. О., 2018. – С. 142-148.
Series/Report no.: Василь Сухомлинський: наук. праці;2018
Abstract: У статті обґрунтовано гуманістичну спрямованість естетичного вихо-вання у педагогічній спадщині видатного українського педагога В. О. Сухо-млинського. У центрі навчання і виховання, на думку педагога, повинна бути людина. Найголовнішим у формуванні особистості є виховання почуття вла-сної гідності, а найважливішим педагогічним інструментом педагога – уміння глибоко поважати людську особистість у своєму вихованцеві. В естетичному вихованні та самовихованні особистості В. О. Сухомлинський особливе місце відводить категорії краси, яка відточує людяність. Естетичне виховання пе-редбачає розвиток почуттів дитини: моральних, інтелектуальних і естетичних у їх тісному взаємозв’язку та практичній спрямованості. Важливу роль в ес-тетичному вихованні особистості В. О. Сухомлинський відводить мистецтву. Входження мистецтва в духовний світ дитини починається з пізнання краси слова, тому в її духовному житті таке важливе значення має книжка. Естети-чне виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського є гуманістично спрямованим, в його центрі – людина з усіма її потребами, переживаннями, здібностями, проблемами.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5316
ISBN: 978-617-7448-26-5
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 Сухомлинський.pdfСтаття2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.