Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/5470Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бабій, Ірина, Володимирівна | - | 
| dc.date.accessioned | 2018-12-12T12:59:49Z | - | 
| dc.date.available | 2018-12-12T12:59:49Z | - | 
| dc.date.issued | 2018 | - | 
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5470 | - | 
| dc.description.abstract | Сучасна вища школа потребує від педагога застосування таких методів навчання, які забезпечува- тимуть інтенсивне формування професійно важливих для майбутніх працівників ДСНС комунікативних умінь і навичок. У статті розглянуто один із найефективніших методів навчання у мовленнєвій підготов- ці майбутніх працівників ДСНС – ділові ігри; з’ясовано основні характеристики та переваги ігрових ме- тодів, застосуваннях яких дає змогу успішно моделювати ключові особистісні та спеціальні компетенції курсантів; розглянуто використання ділових ігор у межах курсу «Культура ділового спілкування»; об- ґрунтовано використання геймштормінгу як альтернативного ігрового методу у мовленнєвій підготовці майбутніх працівників ДСНС. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Львівський державний університет безпеки життєдіяльності | uk | 
| dc.subject | ділова гра | uk | 
| dc.subject | мовленнєва підготовка | uk | 
| dc.subject | мовленнєва ситуація | uk | 
| dc.subject | культура ділового спілкування | uk | 
| dc.title | ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ МОВЛЕННЄВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ДСНС | uk | 
| dc.title.alternative | GAMING METHODS OF TRAINING WHILE TEACHING LANGUAGE FOR FUTURE WORKERS OF STATE EMERGENCY SERVICE | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | 2018 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 196-Article Text-585-1-10-20180809.pdf | Наукова стаття | 300.74 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.