Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/5511
Title: РОЛЬ ОСОБИСТІСНОЇ ЦЕНТРАЦІЇ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Authors: Лабач, Марта Миколаївна
Keywords: особистісна педагогічна центрація педагога
гуманістична психологія
гуманістична педагогіка
фасилітатор
глобалізаційні зміни
саморозвиток
педагогічна творчість
Issue Date: 2018
Publisher: ЛДУ БЖД
Series/Report no.: Вісник ЛДУ БЖД;
Abstract: Проблема особистісної центрації педагога надзвичайно актуальна нині в зв’язку з тими виклика- ми, які постають у суспільстві та освітньому середовищі під впливом цивілізаційних змін у світі. Не по- долані дотепер негативні суперечності пострадянського суспільства, яке посилено розвивало колективі- стську свідомість, потужний надшвидкий розвиток інформаційних технологій, інші фактори є активни- ми, здебільшого, негативними чинниками в освітньому середовищі й вимагають від учасників педагогіч- ної взаємодії адекватних відповідей. Нові умови спонукають до активізації фасилітаційного навчання, яке розвивається зараз у світі та в Україні як найбільш відповідне гуманістичним ідеям педагогічної нау- ки, що спрямовують всю увагу на особистість того, хто вчиться. Формувати, отже, особистість, готову вільно висловлювати свою думку, бути індивідуальністю, брати відповідальність на себе й заявляти про себе – саме таке завдання особистісно центрованого педагога в сучасних умовах.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5511
ISSN: 17
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198-Article Text-593-1-10-20180809.pdf288.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.