Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/5927
Title: | ПОЖЕЖОГАСІННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІНШИХ НЕВІДКЛАДНИХ РОБІТ В ЕЛЕКТРОКАРАХ |
Authors: | Лазаренко, Олександр Синельніков, Олександр Биков, Іван Кусковець, Антон |
Keywords: | електромобіль, гасіння електромобіля, інтенсивність подачі вогнегасного засобу, гасіння акумуляторних батареї. |
Issue Date: | 1-Jun-2019 |
Publisher: | ЛДУБЖД |
Abstract: | Розвиток сучасних технологій одночасно з покращенням умов існування людства створює додаткові небе-зпеки, які необхідно вирішувати для безпечних та комфортних умов перебування людей. Одним з таких напря-мків розвитку людства є поступовий перехід на альтернативні джерела енергії та види транспортних засобів, зокрема на електромобілі. Сучасні версії електромобілів за своїми тактико-технічним характеристиками прак-тично нічим не поступаються автомобілям на двигунах внутрішнього згорання, однак проведені дослідження показують, що з точки зору пожежної безпеки та тактики проведення пожежогасіння акумуляторні батареї еле-ктрокарів вимагають дещо інших підходів та алгоритмів проведення аварійно-рятувальних робіт. Розглянувши сучасний досвід та експериментальні результати досліджень стосовно тактики пожежогасіння електромобілів виявилося, що нормативна інтенсивність подачі води (водних розчинів) повинна бути збільшена і становити не менше як 1,2 л/(с·м2). Збільшення нормативної інтенсивності подачі води вимагає від керівника гасіння пожежі заздалегідь подбати про безперебійну подачу вогнегасного засобу до осередку займання, обов’язково встановивши автоцистерни на пожежний гідрант чи водойму. Специфіка гасіння електрокарів також показує неефективність використання у якості вогнегасного засобу повітряно-механічної піни та необхідність обов’язкового проведення розбору конструкції акумуляторної батареї електрокара після ліквідації пожежі. Основні результати роботи зведені в загальний перелік алгоритму дій керівника гасіння пожежі по прибут-тю на місце надзвичайної ситуації пов’язаної з займанням електромобіля. Дотримання керівником гасіння по-жежі наведеного алгоритму дій дозволить мінімізувати ризики для особового складу оперативно-рятувального підрозділу та пришвидшити проведення ліквідації пожежі. Згідно із проведеним аналізом та науковими резуль-татами визначено майбутні напрямки наукових досліджень, які повинні бути спрямовані на удосконалення алгоритму дій та тактики пожежогасіння електрокарів, розробку технічних приладів для гасіння акумуляторної батареї електромобілів, розробку систем автоматичного пожежогасіння електрокарів, розробку більш ефектив-них вогнегасних засобів для гасіння акумуляторної батареї електромобілів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5927 |
ISSN: | 2078-6662 |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Article_Lazarenko_Bukov.pdf | 1.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.