Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2019-11-22T13:04:59Z-
dc.date.available2019-11-22T13:04:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2-
dc.identifier.issn2522-1477-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6036-
dc.description.abstractВ умовах модернізації освітньої системи в Україні провідною ідеєю є забезпечення прав, свобод та інтересів дітей і молоді, зокрема надання їм права навчатися відповідно до їхніх індивідуальних здібностей у сприятливому середовищі. Оскільки одним із об’єктів підвищеного ризику науковці в галузі психології, педагогіки та медицини називають середовище закладу освіти, то в контексті реформування освітньої системи України, що супроводжується переорієнтацією мети й результатів освіти на потреби особистості, однією з визначальних умов ефективності навчального процесу вважаємо забезпечення його здоров’язбережувального аспекту. У статті охарактеризовано здоров’язбережувальне освітнє середовище як чинник продуктивному розвитку особистості в закладах освіти.uk
dc.relation.ispartofseries5;-
dc.subjectохорона здоров’я молодіuk
dc.subjectсуб’єкти освітиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectздоров’язбережувальне освітнє середовищеuk
dc.subjectпсихологічна безпекаuk
dc.titleАктуалізація здоров’язбережувального аспекту освітнього процесуuk
dc.title.alternativeНауковий вісник льотної академії. Серія: Педагогічні науки.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛАУ.pdfстаття у фаховому журналі2.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.