Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонівіцька, Тетяна Ярославівна-
dc.date.accessioned2019-11-27T08:26:19Z-
dc.date.available2019-11-27T08:26:19Z-
dc.date.issued2019-09-25-
dc.identifier.issn2522-1477-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6062-
dc.description.abstractУ статті описано структурно-функціональну модель формування риторичної компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти, обґрунтовано доцільність впровадження авторської моделі та розкрито її змістове наповнення. Зазначено, що модель передбачає єдність концептуально-методологічного, змістового, суб’єктного, організаційно-діяльнісного та оцінно-результативного блоків, які забезпечують послідовність і неперервність розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки, а впровадження всіх елементів розробленої моделі забезпечить позитивну динаміку розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів.uk
dc.publisherНауковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. зб. наук. праць / Гол. ред. Т.С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 6-
dc.subjectриторична компетентністьuk
dc.subjectриторична підготовкаuk
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk
dc.subjectструктурні блокиuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectметодика риторичної підготовкиuk
dc.titleМОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ЗВОuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конівіцька.pdfосновна стаття3.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.