Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6211
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конівіцька, Тетяна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T11:31:58Z | - |
dc.date.available | 2019-12-05T11:31:58Z | - |
dc.date.issued | 2017-10-30 | - |
dc.identifier.citation | Андрієвська В. В. Методологічні проблеми трансформації комунікативної компетентності психолога в інформаційному суспільстві : монографія / В. В. Андрієвська, Е. І. Драніщева, С П. Тищенко та ін. ; за ред. В. В. Андрієвської. — К. ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – 226 с. 2. Корчова О. М. Структурно-змістові складники риторичної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери / О. М. Корчова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 6 (50). – С. 196-206. 3. Куньч З. Риторика : підручник / Зоряна Куньч, Галина Городиловська, Ірина Шмілик. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2016. – 496 с. 4. Кучерук О. Розвиток риторичної компетентності студентів-філологів у процесі риторичної освіти // Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі : зб. наук. праць (за мат-ми Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 50-53. 5. Макович Х. Я. Формування риторичної компетентності майбутніх працівників ДСНС України / Х. Я. Макович // Пожежна та техногенна безпека. Теорія, практика, інновації : мат-ли Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів : ЛДУ БЖД, 2016. – С. 578-580. 6. Мамчур Л. Формування мовно-риторичної компетентності майбутнього вчителя-словесника / Лідія Мамчур // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уманського державного педаг. ун-ту імені Павла Тичини / [ред. кол. : Н. С. Побірченко (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 8., Ч. 2. – С. 182-186. 7. Мацько Л. І. Риторика : навч. посіб. / Л. І. Мацько, О. М. Мацько. — К. : Вища шк., 2003. – 311 с. 8. Нищета В. Риторична компетентність учнів загальноосвітніх шкіл як педагогічна проблема / В. Нищета // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – Ч. ІІ : Педагогічні науки. – 2010. – № 22 (209). – С. 93-98. 9. Нищета В. Теоретико-методологічне обґрунтування риторичного підходу до навчання мови в школі / В. Нищета // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : зб. наук. пр. / [гол. ред. І. Д. Пасічник]. – Острог : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2015. – Вип. 57. – С. 207-212. 10. Певрушина А. В. Формування риторичних умінь у майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А. В. Певрушина. – Тернопіль, 2002. – 19 с. 11. Янц Н. Риторична компетентність як складова професійної компетентності соціального педагога / Наталія Янц // Гуманітарний Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. − Вип. 33. – С. 174-183. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-2337-01-3 | - |
dc.identifier.issn | 2412-1142 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6211 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано доцільність формування та розвитку риторичної складової професійної компетентності психологів. Виконано аналіз теорії та практики формування риторичних умінь майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. На основі опрацювання досліджень визначено місце риторики в сучасній освіті та її основні завдання, окреслено поняття риторичної компетентності. Проаналізовано особливості професійної діяльності психологів і зазначено, що риторична компетентність є важливою складовою їхньої професійної компетентності, а вивчення теорії риторики і практичне застосування набутих знань вирішить низку професійно орієнтованих завдань для майбутніх психологів, серед яких: подолання комунікативних бар’єрів і, як наслідок, формування контактної особистості та створення психологічно комфортної комунікативної взаємодії; оволодіння вербальними і невербальними засобами комунікації; засвоєння не лише способів комунікацій, а й інструментів впливу на свідомість і підсвідомість особистості; розвиток мистецтва презентації та самопрезентації, тренінгової діяльності, публічного виступу тощо. | uk |
dc.publisher | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 49 / редкол. – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2017. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 49; | - |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk |
dc.subject | риторична компетентність | uk |
dc.subject | риторична діяльність | uk |
dc.subject | риторична освіта | uk |
dc.title | РИТОРИЧНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | До 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
статтяz_49 (1).pdf | 959.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.