Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6215
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конівіцька, Тетяна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T13:19:21Z | - |
dc.date.available | 2019-12-05T13:19:21Z | - |
dc.date.issued | 2018-11-15 | - |
dc.identifier.citation | 1. Залюбівська О. Б. Використання дистанційних технологій навчання в процесі формування риторичної культури як складової педагогічної майстерності майбутніх викладачів технічного ВНЗ / Залюбівська О. Б. // Вісник ВПІ. – 2011. – № 2. – С. 177–182. 2. Зязюн І. Педагогічне наукове дослідження у контексті цілісного підходу / І. Зязюн // Порівняльна професійна педагогіка, 2011. – №1. – С. 19-30. 3. Конівіцька Т. Риторика в системі сучасної комунікації / Т. Конівіцька // Інформація, комунікація, суспільство 2018: Матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції ICS-2017 (Україна, Чинадієво 17–19 травня, 2018 р.) – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2018. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – С. 228-229. 4. Конівіцька Т. Я. Роль інформаційно-комунікаційних технології у формуванні риторичної компетентності майбутніх психологів / Т .Я. Конівіцька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 51 / редкол. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2018. – с. 273-276. 5. Кучерук О. А. Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі українськомовної освіти // Українська мова і література в школах України. – 2016. – №1. – С. 9–14. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/20793/ 6. Письменна Н. Особистісно-орієнтований підхід у контексті гуманізації навчально-виховного процесу / Наталія Письменна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – № 8 (Ч. 1). – 2013 – С. 250-254. 7. Ребенок В. М. Особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителів / В. М. Ребенок // Вісник Чернігівського нац. пед. у-ту. Серія : Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 137. – С. 151-154. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_38. 8. Щербакова О. А. Про особливості викладання курсу «Риторика» студентам-журналістам / О. А. Щербакова. – Режим доступу:http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=224/ 9. Щербакова О. А. Риторика як інтегративна дисципліна у системі вищої гуманітарної освіти України: започаткування осмислення сучасного стану вивчення проблеми / Щербакова Олена Анатоліївна // Матеріали ІІ Всеукр. наук. конф. «Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук» (Дніпропетровськ, 29-30 листопада 2013 р.). Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/704798/ | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-2337-01-3 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6215 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано вивчення риторики у ЗВО в контексті особистісно орієнтованого підходу. Зазначено наявні недоліки та перспективи їх вирішення, зокрема наголошено на недостатній кількості аудиторних годин, недосконалості дистанційного навчання, що унеможливлює застосування принципів особистісно орієнтованого підходу. | uk |
dc.publisher | Актуальні проблеми сучасної науки та наукових досліджень: зб. наук. пр. – Вип. 10 (13) / редкол.: Р.С. Гуревич (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. ‒ Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 10(13); | - |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід | uk |
dc.subject | риторична компетентність | uk |
dc.subject | риторична особистість | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | формальна та неформальна освіта | uk |
dc.title | ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ РИТОРИКИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ЗВО | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | До 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття.pdf | основна стаття | 569.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.