Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6216
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конівіцька, Тетяна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T13:30:02Z | - |
dc.date.available | 2019-12-05T13:30:02Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-01 | - |
dc.identifier.citation | 1. Вдович С. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в естетичному вихованні молоді / С. М. Вдович // Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, І 74 перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 5. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г. Ничкало. Львів: ЛДУ БЖД, 2017. – С. 203-205. 2. «Вища освіта» / Інформаційно-аналітичний портал про вищу освіту в Україні та за кордоном. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vnz.org.ua/dystantsijna-osvita/pro 3. Гуревич Р. С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навчальний посібник / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко ; за ред. Гуревича Р. С. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012. – 348 с. 4. Залюбівська О. Б. Використання дистанційних технологій навчання в процесі формування риторичної культури як складової педагогічної майстерності майбутніх викладачів технічного ВНЗ / Залюбівська О. Б. // Вісник ВПІ. – 2011. – № 2. – С. 177–182. 5. Інформаційно-комунікаційні технології у професійно-технічній освіті : [монографія] / А. М. Гуржій, Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія та ін. ; за ред. академіка НАПН України Гуржія А. М. У 2 частинах. – Ч. 1. – Вінниця : Нілан-ЛТД, 2016. – 412 с. 6. Кремень В. Г. Інформаційне середовище – криза культури чи нове буття? / В. Г. Кремень // Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Зб. наук. праць. Випуск 5. / За ред. М. М. Козяра, Н. Г. Ничкало. – Львів: ЛДУ БЖД, 2017. – С. 3-9. 7. Литвин А. В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю : монографія / Андрій Вікторович Литвин. – Львів : Компанія «Манускрипт», 2011. – 498 с. 8. Литвин А. В. Медіа-освіта: використання мультимедіа у професійній підготовці фахівців [Електронний ресурс] / А. В. Литвин, О. Г. Литвин // Директор школи, 2010. – Вип. 21. – Режим доступу : http://lib.iitta.gov.ua/5250/1/St_Литвин_Media_osvita.pdf. 9. Литвин А. В. Проблеми медіаосвіти у професійно-технічних навчальних закладах / Андрій Литвин // Матеріали обласного круглого столу «Психолого-педагогічні аспекти діяльності педагога ПТНЗ в процесі гуманітарної підготовки майбутніх фахівців» / Василина С. І. – Львів, НМЦ ПТО, – 2012. – С. 20-24. 10. Моркотун С. Б. Дослідження спрямованості змісту професійної підготовки студентів магістратури на проведення презентації в академічній сфері / С. Б. Моркотун // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Педагогічні науки». – Луганськ : Вид-во Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2011. – № 13 (224). – С. 185-191. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-2337-01-3 | - |
dc.identifier.issn | 2412-1142 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6216 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано використання та роль інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у сучасній системі освіти, зокрема для вивчення риторики у ВНЗ та ефективного розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів. Окреслено переваги застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання риторики та зазначено, що активне використання ІКТ дають змогу урізноманітнити подання інформації, сприяють швидкому й ефективному засвоєнню матеріалу, враховуючи потреби та інтереси сучасних студентів, є необхідними для підготовки і проведення публічних виступів, сприяють мотивації до навчання студентів, розвиткові самостійності та креативності. Обґрунтовано проблеми впровадження технологій дистанційного навчання для вивчення риторики, оскільки вона спрямована на розвиток і формування ефективної впливової та переконливої, живої, емоційної комунікації, та зазначено, що в контексті вивчення риторики та ефективного формування риторичної компетентності дистанційне навчання може лише доповнювати, а не замінювати аудиторне. | uk |
dc.publisher | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. - Випуск 51 / редкол. - Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. - 465 с. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 51; | - |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | риторична компетентність | uk |
dc.subject | риторична освіта | uk |
dc.subject | мультимедійні засоби | uk |
dc.subject | Інтернет-ресурси | uk |
dc.subject | відеотехнології | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.title | РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | До 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття.pdf | основна стаття | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.