Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6303
Title: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИТОРИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВНЗ
Authors: Конівіцька, Тетяна Ярославівна
Issue Date: 2017
Citation: 1. Куньч З. Культура мовлення як невід’ємний аспект курсу риторики для аспірантів / Куньч Зоряна, Вознюк Геннадій // Інформація, комунікація, суспільство 2017: Матеріали 6-ї Міжнародної наукової конференції ICS-2017 (Україна, смт. Славське 18–20 травня, 2017 р.). – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2017. – С. 287-288. 2. Кушнір Р. О. Великий оратор, або як говорити так, щоб Вам аплодувати стоячи / Р. О. Кушнір. – Дрогобич: Коло, 2013. – 258 с. 3. Моркотун С. Б. Дослідження спрямованості змісту професійної підготовки студентів магістратури на проведення презентації в академічній сфері / С. Б. Моркотун // Вісник Луганського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Серія «Педагогічні науки». – Луганськ: Вид-во Державного закладу «Луганський національний університет ім. Т. Шевченка», 2011. – № 13 (224). – С. 184-191. 4. Певрушина А. В. Формування риторичних умінь у майбутніх соціальних педагогів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А. В. Певрушина. – Тернопіль, 2002. – 19 с. 5. Пентилюк М. І. Роль тексту у формуванні риторичних умінь і навичок учнів / М. І. Пентилюк // Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: зб. наук. пр. (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.). – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – С. 8-19. 6. Шевченко Н. Ф. Особливості професійної свідомості психолога у просторі психологічного консультування / Н. Ф. Шевченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки. – 2013 – № 41 – С. 10-17.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6303
Appears in Collections:До 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.