Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6413
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій
dc.date.accessioned2020-02-05T14:38:01Z
dc.date.available2020-02-05T14:38:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2411-4685
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6413
dc.description.abstractАналізується стан розвитку медіа-освіти у розвинених країнах світу як різновид педагогічної технології. Розглядаються пошуки зарубіжних учених щодо змін у професійній діяльності педагога. Окреслюються історичні етапи розвитку медіа-освіти та формулюється суперечність між вимогами навчальновиховного середовища і життєвим досвідом учнів різних расових, культурних і соціальних груп. Осмислюється розроблена американськими вченими модель впровадження медіа-технологій у практику підготовки педагога. Доводиться, що на передній план у професійній підготовці педагога ставляться уміння свідомо селекціонувати й упорядковувати інформацію, здатність творчо ставитися до набутого знання, орієнтуватися в інформаційному потоці тощо.uk
dc.publisherІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 5. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г . Ничкало. – Львів: ЛДУ БЖД, 2017. – 400 с.uk
dc.subjectпедагогuk
dc.subjectмедіа-освітаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectвихованняuk
dc.titleМЕДІА-ОСВІТА І ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА У РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Васянович.pdf682.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.