Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6413
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій | |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T14:38:01Z | |
dc.date.available | 2020-02-05T14:38:01Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 2411-4685 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6413 | |
dc.description.abstract | Аналізується стан розвитку медіа-освіти у розвинених країнах світу як різновид педагогічної технології. Розглядаються пошуки зарубіжних учених щодо змін у професійній діяльності педагога. Окреслюються історичні етапи розвитку медіа-освіти та формулюється суперечність між вимогами навчальновиховного середовища і життєвим досвідом учнів різних расових, культурних і соціальних груп. Осмислюється розроблена американськими вченими модель впровадження медіа-технологій у практику підготовки педагога. Доводиться, що на передній план у професійній підготовці педагога ставляться уміння свідомо селекціонувати й упорядковувати інформацію, здатність творчо ставитися до набутого знання, орієнтуватися в інформаційному потоці тощо. | uk |
dc.publisher | Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 5. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г . Ничкало. – Львів: ЛДУ БЖД, 2017. – 400 с. | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | медіа-освіта | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.title | МЕДІА-ОСВІТА І ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА У РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Васянович.pdf | 682.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.